Dagens bästa

De börja med att dom ringde på morgon och fråga om jag hade försovit mig..nee sa jag jag börjar åtta..skumt tyckte han för schemat inne hos deras var annolunda de jag hade..måste ta de med chefen på måndag..så jag jobbar delat idag och hel dag i morgon i stället..jobbigt!..men de går så fint :p..så de var lite strul nu på morgonen jag fick kuta till jobbet..å sen bänlga lite om vilka jag skulle ta..men de gick som bra till slut!

Men dagens bästa var när Anders skulle fara och iväg så skulle jag ta hans i stället.."jaha säger jag vad ska du göra då?"..."ja, jag tänkte fara å köpa en perkulator".."perkulator?vad är de"...han skratta.."vet du inte vad de är?"..."nä är den en sådan man sitter på men hjul och kör?".."haha , nä de är ju permobil!"..vad dom skratta åt mig..sen när han kommer tillbaka efter timme så tittar jag å ser en sån man brygger kaffe så utbrister jag.."jaha, de där är en perkilator!en sån som man gör kaffe!"..han skrattar "jaa, nu fattar du!"...haha..Janne fråga hur gammal jag..men va fan inte visste jag de..trodde de hette kaffekokare eller kaffebryggare, jag dricker inte kaffe..vad dom skratta åt mig..de var faktiskt kul..haha..lite blondin varning..sa att jag kankse borde blonda de..haha..nää skojja bara inge dumt åt blondiner..
Jag är lite korkad ibland men dom sa de "men du är så liten å söt ändå"..jaa de är ju klart!

Sen vill jag bara säga Grattis Johanna som fyller 20år idag!!jajjmen fylla bolaget är inte dumt!

Jag & Johanna


Kommentarer
Helena

Haha vad söt du är älskling! :)

".."perkulator?vad är de"...han skratta.."vet du inte vad de är?"..."nä är den en sådan man sitter på men hjul och kör?".."haha , nä de är ju permobil!".. ;)

2009-11-21 @ 21:19:52
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Ja du är sötast! :)

2009-11-21 @ 22:14:15
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!