Fredag Den 13

Då är de oturdagen..scary!..
Jag brukar då inte ha nå specielt otur på denna dag...
Har inte gjort nå mycke vettigt idag...i natt har jag sovit på soffan för jocke har varit sjuk och han har hosta och gorma, de har varit såå skönt..eller de är inte så skönt att sova på soffan men jag har sovit fruktansvärt gott!!har sovit lääänge också..har sett på glee och lega å myst..sen har jag faktiskt varit ute på promenad nått vettigt ska man göra..Å min fina Fästman han har varit så gullig i morse så han var å köpte choklad till mig..för jag har fått mens och igår så sa jag guu så gott de hade varit med choklad..han är så gullig som tänker på en<3
Har surra med Klotski i telen också..han vill att jag ska få dit nån brud till förfesten för att jag vet vem de är..jag skulle inte tro att jag skulle göra de..haha..han får fixa brudar själv!..han ska på all stars å äta med jobbet och sen festa och ut på krogen..å jag är inte alls Avis!!!...fan jag vill ju också:( ..snyft..men här finns de ingen att vara med eller att göra..snacka om man längtar hem då!!..

Har suttit och sett på roliga saker...och de är en sak som jag skulle gärna vlija ha..Anders och Vicky har en sån..en röd och fin=)den är hur cool som helst!...men den är sååå dyr!!..den är inte värt de..jo om jag hade mycke pengar..är de någon som vill ge mig en..Rosa Tack !


Kommentarer
Anonym

Ska vi fixa ihop en fest när jag kommer hem över jul? :)



btw, skulle du kunna skicka ditt och jockes nummer i ett sms? mitt simkort gick sönder så jag har inga nummer kvar.



kram!

2009-11-13 @ 17:52:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!