Lördag 28/11

Vilken skön dag de var igår=)..fick heela dagen med jocke..vi gick om kring köpte lite julpapper och massa saker..har även köpt julklappar=)men har en kvar till pappa honom vet man aldrig vad man ska köpa...sen väntar jag på saker som jag beställt, de är också julklappar..
De vart mycke promenad..hem med alla grejjer å så sen handla mat..sen tog vi hem mat från frasse mycke gott!dom har gjort om där och de har blivit så fint=)...så ringde min kära pappa=)...som berätta att han kommer till lycksele nästa vecka för han ska ha nå grejjs med jobbet..så han kommer på torsdag sover här sen fredag är han med jobbet sover på hotellet och sen på lördag kommer han hit å sover till söndag eller så åker han till ume på måndag..jag blev sååå glad=)...så roooligt att ha lilla pappa här=)...Längtar redan!
For sen å jobba kväll..efter jobbet for jag till johan surra lite så gick jag och jocke hem tillsammans=)å sen i säng.
men jag var trött i morse..men de är ju alltid..haha!..jobbar delat så nu sitter jag här och har fika och ätit lite nötter..
Tänkte snart ta och diska lite..blää!..å igår fick i ÄNTLIGEN tvätta dom har hållt på och renover tvättstugan hur länge som helst!!blir galen!..men man får ju tvätta men de är inte klart än!..vi har haft miljoners med tvätt eftersom vi inte kunnat tvätta på ungifär en månad lite mindre kankse..så nu hänger tvätten lite överallt i lägenheten..men först ska jag se paradise hotell..de är helt sjukt tycker jag så därför måste jag se de..haha


Jag har hört att de är nån som är orolig över mig..och du kan vara lugn jag kommer inte ta självmord...även om jag skrivit om de men jag mår inte så himmla bra alltid..men jag tycker de är bra och jag är glad att människor bryr sig om en ...men sen kan man alltid lägga en liten kommentar eller skicka ett sms till mig..jag blir glad av de med!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!