Losing My Way

And it's breaking me down
Watching the world spin round
While my dreams fall down
Is anybody out there?

Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself

Losing my way
Keep losing my way...

                                        Justin Timberlake



Många människor kämpar för saker i sitt liv!..Livet är inte lätt och många har en pers...
Man försöker vara för där för dom som behöver en men de är inte alltid så lätt när några puttar undan man prövar på nytt men de verkar inte som om de hjälper och jag orkar inte då hålla på när jag har nog mycke problem med mig själv...
Jag mår ju ändå bra ändå..när jag har människor omkring mig som får mig att le..
men inerst inne mår jag inte bra...jag har inte mått bra på en mycke lång tid..men jag har som inte någon att umgås med å skratta och skita i alla bekymmer..men de finns ingen!...men de är ändå folk som är medveten om att jag mår dåligt men sitter tyst och säger nå..de gör mig ledsen och arg..varför står man bara där och inte gör nå?...tänk om jag skulle ta självmord?..är de först då folk ska stå där å vara efter klok om man kankse skulle göra nå...Men jag gör inget sånt dumt..även om de kan finnas i tankarna ibland..för jag vet jag har dom som bryr sig..
Att få ett sms "jag saknar dig" eller "jag älskar dig"...eller ringer..känner jag ändå att de finns någon där ute bryr sig...de är bara synd att dom är så långt borta...jag skulle vilja ha dom nära å krama å prata...men mest vill jag bara ha skratta och ha kul å glömma alla bekymmer..
"Glöm dagen i morgon är de nya bekymmer"
de är sant!..för är de inte de ena bängel så är de andra!

Sen tänkte jag gnälla..Jag hatar å vänta!..jag kommer på ungdomsmottagningen de var tre före mig sköönt tänkte jag då tar de inte så långt tid..men tror du ändå inte jag fick sitt å vänta över en timme..de var bara en som tog i mot..fan är de dropp in kan väl inte bara en ta imot..idiotiskt tycker jag!..men jag känner mig lite för gammal..haha..bara massa unga tjejer..som sitter där med sina klackeskor med och utan klack men leggins och en tunika..kommer jag där mjukisbyxor min urtvättade röda tröjja och flottig i håret..inte duscha på två dagar..haha..snacka om att inte bry sig om sitt utseende :p..men de är sista gången man var där för nästa år är jag för gammal..
men när man får sitta en timme för att gå in för två minuter för att få nytt recept känns de onödigt!skulle bara
kunna gå å ringa eller nå..hehe..

Nä nu tänker jag gå på dollar!

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!