Min Katt Har Alkoholproblem !

Tre tecken på att din Katt har Alkoholproblem :

1. Han springer runt som en yr höna och halkar sig fram på golvet och springer in i dörrar och saker.

2. Han lägger sig i en påse på bordet faller av bordet , går yrvaken med påsen på sig och fattar inte vad som har hänt.

3 . Han sitter på vardagsrummsbordet och stirra en lång stund på den tomma vodkaflaskan!

Hjälp min kisse är Alkolist!

Hahaha!


Japp de är min kisse de!..han satt på bordet i vardagsrummet och stirra på denna flaska..haha..såg ganska roligt ut...
Nej den var tom flaskan!..jocke andvänder den till vattenflaska..fråga mig inte varför , men han gillar nog dricka ur den..haha

Nej nu ropar min karl där ute han vill att jag ska komma!
See Yaa !

Snyggaste bilden ever på han..haha..snacka lat min kära lilla kisse!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!