Stig 8/10 - 09 Sov Gott!

Idag har de varit en mycke kännslosam dag...Jag satt där i kyrkan och försökte hålla mig från gråta jag vågar inte gråta inför så många..men till slut vart de för mycke..och när musiken spelades och han sjöng la mitt huvud mot Jockes axel och grät..vi grät tillsammans..de var så vackert och fin en begravning och många tårar kom...de kändes så ofattbart..de känns så tungt!...de var många som var i kyrkan..du var så omtyckt Stig!

Tack Stig för dom fem år jag fick med dig!..jag har så många minnen av dig och dom är alla bra=)...de känns så tomt..vi hade behövet mer en någosin...men jag kommer aldrig glömma dig!...ditt skratt...ditt leende..dina skämt..att du sa att du var bäst på allt...jag kan höra dig ropa mitt namn..du som alltid ställde upp..var våran kattvakt...Du ringde mig när jag hade skrivit i min blogg att jag hata mig själv och fråga varför jag skriver så där om mig själv du sa att jag var bra som jag var...när jag bråka med jocke så ringde du mig och sa bara "vad är de nu då"...du hjälpte oss med pengar..med allt!..Jag kommer aldrig glömma dig!...min älskade svärfar<3...Jag saknar dig!...du finns i mitt hjärta för alltid!..du är en riktig hjälte som ställde upp för alla!..du var så engagerad, så öppen..
Det gör så ont !
Sov Gott Stig Bäckman
Vi ses!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!