Tisdag 17 November

Jag hade tänkt skriva en sak men jag orkar inte skriva om de nu..för jag är på bra humör idag konstigt nog!..
men är man lite nedstämd så behöver man bara gå till jobbet så blir man på bra humör sen=)..haha..jag ska inte säga vad vi pratar till varandra..men vi är inte seriös för fem öre å vi har så kul!
Fick två glada överraskningar idag..först säger Carola att jag ska få utökat..hörde inte riktigt om de var till 70 eller 75%..men jag blev allafall super glad=)...sen så försöker jag byta bort min kväll dagen före jul så jag får jobba morgon..då säger carola att hon skulle byta på schema så jag får jobba förmiddag i stället..hur snällt är inte de!..Ibland har man sån tur!..tack tack jätte snälla carola!!..är såå glad över de=)
Så nu i kväll ska jag åka iväg på vinlotteri som ska bli jätte trevligt=)
Kan inte dagen varit och bli nå bättre?!nää jag tror inte de..
Sen vill jag bara säga att Luleå inte förlora mot Skellefte..blev oavgjort!och tur var ju de..haha
förövrigt ligger fortfarande Modo sist..stackarna!de går inge bra alls för dom..skellefte ligger 4 och luleå 6...ville bara säga de..hehe :p
ska väl göra mig nå nudlar till middag innan jag dra
See Yaa!


Kommentarer
sara

Ja, jag har skrivit till Joakim idag och frågat hur det är med honom men inte fått något svar. Är jätterädd om Joakim och älskar han så mycket, jag har sagt till honom att han bara ska höra av sig ifall det är något och jag har sagt att jag är jätterädd om honom.

tack, det betyder mycket för mig.

2009-11-17 @ 18:47:19
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!