Tisdag 24/11

Jag sitter här och tänkte inte alls skriva något..men ville ändå skriva lite grann..

De är roligt när man läser bloggar och så läser man om en själv..Tove du är verkligen den som är bäst!Jag saknar dig med i oändlighet!..du är verkligen den bästa jag någsin funnit..och jag kommer aldrig släppa taget om dig..även om vi bor så långt ifrån varandra så finns du å de betyder..jag hoppas en dag vi flyttar tillbaka till lule och vi kan bo nära varandra igen.Så mycke minnen både skratt och gråt..och många fler minnen ska vi få=)
Men de finns fler som jag saknar och som håller mitt hjärta!
Marie min lilla lilla vän så liten och söt men världens största hjärta...du och jag och tove har hållit ihop länge..vi har haft de sjukt roligt..vi skrattar jämt när vi umgås=)
Klotski den närmsta killkompis jag har som nyss ringde=)..vi kan prata hur länge som helst i telefonen..och vi kan har många sjuka disskutioner och alltid i fyllan säger vi till varandra att "du är min bästa tjej/kill kompis och jag älskar dig"...jag trodde aldrig du och jag skulle bli så tajt..även om vi inte pratar så mycke om de dåliga saker så är du den som utstrålar gläjde..du är sjukt rolig!
Magnus och jag har inte varit så nära varandra men på senaste tid så har du blivit en av mina närmsta vänner...du är den jag kan prata om lite mer kännslor och så.
Helena min fruga!dig kan man inte vara utan...du är den som alltid hitta på sjuka saker...vi är så olika men ändå så lika..vi har som bara följt varandra på vägen och de har som bara blivit oss=)
Vicky och Anders dom mest snällaste och goaste personer som finns...många roliga fester..även fast vi inte har varit så jätte tajt så hör ni alltid av.
Sist men inte minst kära Christer min nykterist...vi är så olika och kommer inte alltid överräns så tycker jg om dig ändå :p...du är en väldigt bra lyssnare=)

Jag har dom bästa vänner som finns och ni är helt underbara=)...ni ställer alltid upp och jag har alltid kul med er..ni kan inte förstå hur mycke ni betyder för mig!..
Jag älskar er och kommer alltid göra de<3

Magnus<3
Vicky<3
Klotski<3
Anders<3
Helena<3
Christer<3
Tove<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!