13/10

Vilken dag de har varit...
Börja jobba kl 11...å inte alls nå att göra..men städa då personalrummet..så sluta jag kl tre..konstiga tider..men de var skönt att bara jobba några timmar när man varit borta ett tag...
Så efter jobbet så har jag varit med Vanja och simma på badhuset..guu så skönt de var!vi satt i ångbastun och prata om allt möjligt skratta och hade väldigt trevligt...
Sen efter jag simmat så gick jag å mötte Pia och vi gick till norräng till Gunnel och fika en massa gott!!..hade vinlotteri..men jag tog då med mig öl..hehe..så lotta ut de..å jag vann tredje pris..yes!..hehe..jag brukar inte vinna..så fick då med mig hem fyra öl de var inte dumt!..hehe..vi prata och hade väldigt trevlig..jag har nästan nyss kommit hem..så har käka middag..tre limpmackor och te!..den bästa middagen..haha...


Jag skulle följt med Jocke och så de på dig Stig..men jag pallar inte sånt..jag har aldrig sett en död människa...jag såg aldrig min farmor, mormor heller...jag behåller hellre minnen jag har med dig..jag tror att du förstår mig stig...jag har då prata om dig hela dagen!...du var en helt otrolig människa!men de vet du nog!...I Fem år fick jag ta del av dit liv!tack allt du hjälpt mig/oss....att du har brytt dig om mig!...du brydde dig om alla tror jag...jag har nog inte riktigt förstått än att du är borta!...


Nöter denna låt i leasingbilen...så skön låt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!