En Tanke Till dig Stig !

Den var säkert helt underbar minnesstunden många älskade dig!


Jag är så arg på mig själv..jag hatar mig själv!...jag vill bara kunna gråta..alla har de så jobbigt..å de gör så ont att se dom så...å de gör ont att då inte kunna gråta....
Men jag ger en tanke till dig Stig!

Men jag har gråtit nu i telen med jocke...för allt som har hänt..
sen så känner jag mig så dåligt...att man har bråka  med dom som berör mest..jag vill ju inte vara den dåliga!...jag orkar inte!....jag tycker ju om dom ändå...men de gör ändå så ont att vara ovän...jag vill så gärna kunna prata å att dom ska tycka om mig...de gör ont så ont!!...jag känner mig som att jag är en dålig människa!...
Tårar faller tårar faller!!....

sen så tänker folk annolunda...och folk tolkar på sitt sätt...men de är så tråkigt att folk kan tolka en fel...


Har nu suttit och prata med två personer...den första är är Evelina..hon har förlora sin mamma så hon vet ju hur de känns...de har kännt så bra att få prata med henne..hon lyssnade verkligen och skrev så bra saker...och en sak var att min sorg kankse kommer senare att jag inte riktigt förstått han är borta och de kankse tar ett tag innan jag gör de..å de kankse stämmer...de kommer nog komma!...sen så kankse jag försöker lägga sorg och de åt sidan för att vara stark för jocke..så sen när de blir mycke där i min ryggsäck så kommer allt ut sen...

sen prata jag med min älskade Tove..Du vet inte hur mycke du betyder för mig..jag älskar dig så mycke!!!..du förstår mig så väl...hon sa till mig att jag kankse känner mig lite ensam i lyckesele åxå....å precis så jag känner mig...alla känner som alla där och folk kan gå runt och prata med varandra för man har som en "historia" med...men står där själv och kan som inte säga nå..de blir som jobbigt för mig då

Tack Evelina och Tove för att ni lyssna på mig!...ni är så bra!!!
Ni så bra saker och försöker få mig att få mig bättre förtroende för mig själv..säger posetiva saker om mig...så jag kan komma på fötter..

Nu bara sista ordet innan jag lägger mig...tack alla för en underar dag..å så jag älskar dig min fruga du är bara för söt !

God Natt !


Kommentarer
Helena

Jag älskar dig med :) <3

2009-10-25 @ 17:09:55
URL: http://justbambi.blogg.se/
ebru

fin blogg :p

2009-11-02 @ 19:12:34
URL: http://ciftci.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!