Fredag 2/10

Guu så skönt jag sovit i natt..å riktigt ljupt åxå de var länge sen man sov så gott..men kankse därför man fick sova själv i sängen..hehe..
Vi satt och kolla på massa csi igår..missa utröstningen för jag somna sen vakna jag och de var då rulla fortfarande csi på tvn...jocke låg å sov gott..var å putta i han..men inge svar..så stängde av allt och kolla vad klockan var..halv två..usch så trött man var..har ju knappt sovit dom senaste nätterna..så idag har va varit på lassa..de har varit sämre i natt men nu är de bra å värderna är bra..så de är bara posetvit..dom hade tänkt redan börja å ha upp han å träna han till veckan...så allt känns som bra..de har lättat från hjärtat..!..
Har varit å handla tänkte värma mig en matlåda..sen får vi se om jag och jocke far tillbaka å går in själva en stund å prata med han..eller ta de i morgon..men de får vi se..
Sen blir de se Idol så klart å bara mysa=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!