Luleå I Morgon !

Måste bara säga att ibland påminns man hur verkligen skönt de är och har någon att dela sin säng med...
Jag och jocke vi ligger på var sitt håll..plötsligt vände han sig tog tag i mig och låg och krama mig hårt som om han inte ville släppa taget om mig..och sen säger han högt "Jag Älskar dig"...och de gör han i sömnen..de känns bara underbart tycker jag...men jag vet nu vem han drömde om!

Å jag har fortfarande ont i nacken..åå jag blir så jääkla less!!..skulle bara att nån tog tag i mitt huvud å bara knäckte till de..jag har så ont så jag svettas som en gris!...uch!..men de har då gått bra på jobbet och prata mycke om dig!..till och med en av mina vårdtagare tog tag i mig å sa att hon var ledsen..dom är bara för söta ibland..jag får många som kommer och vill prata med en..konstigt nog så känns de bra å prata om de..för du var ju så bra!..men visst de är ändå lite jobbigt å prata om de..å de alla säger till mig är "fy så orättvist"..aa å de är de!...
Men dagen har då gått snabbt tycker jag...

I morgon dras de till Luleå!som vann mot Modo föresten:p...men klart förlora mot dom som ligger först hv71..men vi ligger fortfarande 5...
Ja men de ska bli såå skönt att komma hem till mina föräldrar..var lite ledsen att jag inte hann träffa pappa förra gången..men nu jäklar ska jag å pappa shoppa loss på loppisen..haha..eller ja shoppa!
Å ska bli så skönt och få krama och umgår med er..kommer blir super nice!..för Vicky fyller ju 20=)
De är synd bara att jocke ändra sig=(...hade gärna velat att han följde med...han hade nog behövt följa med!..han borde tänka på sig själv tycker jag...men men!...

Så nu ska jag diska och göra de lite fint innan jag far..sen blir så klart packa och så måste jag fylla på mobilen..och skriva upp tiden när bussen går...

Luleå Here I come !




Kommentarer
Helena

Tråkigt att jocke ändra sig, tror det hade varit bra för honom att få komma bort några dagar från allt!

Men riktigt kul att du kommer iaf gumman min :)

2009-10-19 @ 20:01:01
URL: http://justbambi.blogg.se/
sara

Tror det var bra Jocke ändrade sig, då kan han vara med oss i familjen som känner precis likadant

2009-10-20 @ 14:35:45
URL: http://frookensara.blogg.se/
Helena

Haha ja visst är jag ;)

Jo vi kan ta en fika imorgon eller torsdag.

För på fredag är det ju fest :D



Puss love you to!

2009-10-20 @ 23:02:34
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!