Man Lär sig så länge man lever !

Jag trodde jag skulle få slippa höra de men icke!..så klart att man fort känner sig "lycklig" att få åka till lule så får man meningar om de..
Jag vet inte om man inte vill att jag ska vara glad!...
Men orkar serisöst inte bry mig snart!...jag åker till lule om jag vill!...jag måste kunna åka hem å träffa mina vänner och min familj utan att de ska vara massa meningar..!
Kanske är de en avundsjuka att jag har de roligt å har så bra vänner och kunna njuta å parta!
Jag är en sån person som ALLTID säger som jag tycker och är en sån person som alltid har nått att säga..men man lär sig så länge man lever!..å jag vet att alla kan man säga saker som man inte borde ha sakt eller saker man inte menar eller säger alldeles för mycke..men man lär ju sig utav sina misstag!...
Så därför så ska jag försöka att inte säga för mycke å alltid öppna munnen...
Å de är sista gången jag skriver nått sånt här men vill bara ha de sakt!
Man ska inte alltid öppna munnen!
visst vi alla tycker olika och alla ska få ha sina åsikter...men man vill inte höra de varje gång man ska till lule t.e.x
först blev jag arg och ledsen!men nu känner jag ett lugn...Jag gör som jag vill och vill folk tycka en sak så får dom de men jag orkar inte bry mig..allafall inte nu längre..man ska inte ta åt sig för mycke!
bråk och tjafs får man räkna med att de blir någon och de kommer vara så hela livet..men ska försöka att tänka först och andas...för de har varit så mycke bråka med olika människor i livet!

Ville bara ha de sakt och nu ska jag inte skriva om de mer!..jag orkar inte skriva om allt tjafs för då blir de alltid mer...men de har jag lärt mig nu!

För ingen kan ju vara perfekt !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!