Nu är jag här !

Nu sitter jag här hos pappa...så skönt att komma hem och träffa sin familj..har suttit och prata..kändes så skönt...

I natt hade Jocke en jobbigt natt..å de gör så ont!..men man vet inte vad man ska säga när man inte kan svaret på frågor som inte går att besvara...höll bara om han...
Idag har jag haft dåligt samvete..jag grina på bussen dels för att jag lyssna på musik och tänkte på allt och sen hur dålig jag känner mig!...jag känner att jag är iskall och inte har några känslor...att lämna jocke bara så där...jag frågar han jämt hur han mår men han säger jo de går även om de går upp och ner...men så sitter han nästan jämt vid datorn..men de kankse är hans sätt att sörja...å då kankse de här är mitt sätt å sörja eller hantera de...fick reda att de var minnesstund på torsdag och fick reda på de igår kväll..så då fick jag ännu mer dåligt samvete...
Jag är inte dålig människa...jag tycker att saker är jobbigt..hantera de bara inom bords...jag kankse framställs som att jag inte bryr mig men de gör jag...men jag vet bara inte hur jag ska hanskas..nå hade jag velat vara hemma...men känns ändå som jag behövde komma hem å få prata med min pappa å umgås med mina vänner..och jag hoppas du Stig ser mig och hoppas du vet att jag tycker om dig!...
jag kommer på torsdag då tända ett ljus och ha min lilla egen minnesstund..
Å jag är aldrig elak med flit...
Men jocke ska ha lan i helgen med grabbarna så de känns som han ändå behövde vara hemma...


Jag längtar då efter mina kära vänner så mycke..i morgon får jag träffa några utav dom=)...
de blir att gå på stan med Marie och Klotksi...sen åker jag och marie till henne i Boden..ska bli kul=)

Prata med min kära gumma på bussen..Tove saknar dig!...jag hade gjort en upptäckt..jag såg på mammas pojkar i torsdags å såg en som jag kände igen...hon hata mig skolan!...vi bråka ofta..jag vet inte varför hon bråka eller hata mig...så vi skratta när jag berätta de..och jag gillar verkligen inte henne..blir bara förbannad när jag ser henne..tål henne inte..hon värkar vara likdan idag..så uppkäftig..så "jag så snygg och bäst"...så jag och tove kommer nog följa de..kommer säkert få ett gott skratt..får se om hon tjaffsar nå:p

Nä nu tänkte jag gå och lägga mig..ska upp i morgon..klotski ville möta mig tidigt..men jag är jävligt trött

God Natt !

Kommentarer
sara

Att alla hade olika relationer till han, han var våran pappa och då kan det vara bra att man får vara med varandra.

2009-10-21 @ 06:56:21
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!