Ork !

Skönt att ändå kunna komma tillbaka igen på jobbet...kunna bara koppla bort allt ett tag och de har jag gjort idag..har varit en bra dag=)..varit ute och ätit med tre av mina kollegor...
Jag måste säga att jag jobbar med dom finaste=)..för fick detta sms i fredags
"Hej snygging!Hur är de?Tomt här utan dig, alldeles för lungt och tyst. Ha en bra helg. Hör av dig om det är nått//Bilskrotarna på centrum"
vad söta dom är!!
har haft såå ont i huvudet hela eftermiddagen..så när jag kom hem vilade jag..men har fruktansvärt ont än..har till å med diska å vikt tvätt...jag har som ingen ork eller nåå !!
Har inte lagt upp någon bild på ett tag men man ids inte när de inte allt är så bra!
men lägger upp en bra låt !

Så sätt dig till rätta..lyssna!och tänka på dina nära och kära!och njut av en underbar låt!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!