Vistelsen I lule

Tänkte bara berätta om vistelsen i luleå..

Tisdag så åkte jag till lule..kom fram på kvällen..pappa kom och hämta mig..satt och prata med familjen ett tag..de kändes så skönt att vara hemma...

Onsdag så var jag på stan...var med klotski på stan var å köpte förköp..så var han tvungen för att dra å jobba å jag träffa robin som jag satt å surra med ett långt tag=)...kul och se han de var år sen..sen träffa jag marie , Marcus och Malin vi gick lite på stan jag köpte hårfärg..å sen var vi och fika..for sen hem och käka..vi hade först tänkt fara till boden till marie..så vi valde att fara på all stars..tog nån öl..svammla en massa..var så kul och träffa gumman min

Torsdag så var jag till anna och lill plutten i gammelstad fika och prata...sen for jag till stan och träffa min fruga och hennes syster..var på lindex..prova en massa mössor och svammla..hehe..bilder kommer sen!sen träffa vi christer och hans polare..surra och svammla på..dom är så modiga pojkarna som våga gå fram till en tjej som dom inte känner som jobbar i smedjan och säga att dom är vacker..å fråga om dom är singel..
Sen for jag hem till mamma och käka palt även Anita var där..hon är så rolig den kvinnan..hehe..for hem sen till pappa och tog de bara lungt...

Fredag så färga jag håret först..så klart så köpte jag ju rött..for in till stan träffa christer..och vi drog på ban tai och klotski kom och vi käka buffe..mm så gott!!sen så gick jag å christer bara runt prata å disskutera en massa..for hem sen till pappa åt bara han och jag prata och så for jag iväg till Vicky till hennes födelsedagsparty..de var jätte kul=)..träffa chejn som jag inte träffa på länge..sen massa nytt folk..sen tog vi bussen till stan och for på fiskekyrkan..var typ inte folk där..de var bara vårat gäng som var där hela kvällen..haha..jaa typ nån till..de har aldrig varit så dött..men vi hade de kul ändå..

Lördag så var jag med pappa hela dagen..vi var på Loppisen på arcus..som var sviiin mycke folk..fick fan panik..!
så jag och pappa drog sen till Nenne min kära farbror..de var så länge sen jag såg han..har sakna min gammla farbror..=)...han är så rolig!..å knäpp med..haha..
Sen drog vi tillbaka till arcus hjälpte maria och hämta grejjerna å de..for hem käka middag..satt å prata ett tag sen drog jag till mamma..skulle ha för fest hos leo men dom orka inte..så jag , klotksi och malin satt hos mamma å drack å prata sen drog vi till fiskekyrkan..var lite mer folk då men inte så mycke..men klotksi ville dra hela tiden till all stars så han drog och jag surra med leo och linda..men bestämde mig sen för att dra till all stars..köa själv i en halv timme typ..stod med nå idioter..kille som stod framför mig var så full så han luta sig hela tiden mot mig så irriterande..dom peka på mig å drev med mig..men väl när jag kom in å köa till jackorna så ser jag klotski så drar han..jaa då ides inte jag gå in bland vimmlet där själv..så jag köa för att gå ut igen..haha..fick lite pizza..å sallad..å var lite irriterad och gick hem..

Söndag åt jag lasange med mamma och åkte hem en massa timmar med buss..

Så de var de !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!