Baby !

Ides inte skriva igår..kom hem så sent..var då de en super bra dag igår..jag vet inte riktig varför jag var bara på bra humör plus att vi fick go fika av en av våra vårdagares dotter..super!...
På kvällen var vi hos Sofia å hälsa på lill flickan=)..så liten å söt..men de var en som vart specielt kär i henne å satt med henne hur länge som helst..jocke verkligen längtar efter barn=)
Visst jag vill bli gravid känna magen växa å gå omkring med en kula=)..men inte nu!..jag har vänner som tjatar..dom många av dom har barn..även sofia ville..men jag förstår inte varför dom tjatar?!...visst jag å jocke har ju varit tillsammans så länge nu..men de hör ju inte till saken..man måste kolla till sitvationen...jag går 60% jocke arbetslös..jag har nyss fått ett jobb...man måste kunna få jobba ett tag och leva livet innan man skaffar barn..nå vill jag ha barn de har jag velat ha länge!..men man kan ju inte bara skaffa..jag har ju en lilla syster som för övrigt var världens sötaste unge så är ju van...men jag känner att när ungen bara skriker är de så skönt att bara lämna över den..gå hem till sitt å sova skönt!...
Sen vill jag inte ha skaffa barn och uppfostra de här i lycksele...jo för att jag/vi är så ensam här ingen att vara med..ingen som vill ha kontakt med oss...de ända är mitt jobb å de är de ända som håller mig kvar!...så skulle jag skaffa barn så vad skulle jag göra hela dagarna?..ska jag gå själv å fika?..vem hälsar på en?...ja nog skulle de komma säkert nån å hälsa för att se på våran baby..men de skulle kännas så dumt att folk bara helt plötsligt bara komma hälsa på..jag vill ja att dom kommer för allas skull...såå nää inge barn i Lycksele tack!..men allt kan ju inte vara perfekt jag vet...men man ska inte ha bråttom å skaffa barn..lev livet ett tag tycker jag upp lev saker..sen kan man sätta sig ner till ro..
Jocke sa till mig igår..jaa men då kommer de inte bli nå barn alls å kände sig lite ledsen..men jag lovar de blir de..tar mig bara här i från å ge mig ett jobb i lule..då ska ni se då blir de ungar=)

Är ledig idag=)..såå skönt=)..tänkte dra till skolan men jag vet inte om jag ids...haha..så blir å städa ta de lungt och handla..jobbar hela helgen sen...
see ya !


Kommentarer
Helena

Barn ska du vänta med tills när DU vill skaffa barn, ingen annan ska kunna påverka det! :) och jag vill ha dig tillbaka till Luleå :)

2009-09-18 @ 21:56:38
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!