.

Har suttit och sätt på massa csi ny men har ju inte missa Idol så klart..Gu så kul att våran lyckselebo kom vidare=)...så klart jag var tvungen att ringa och rösta på han...och låten han valde var så bra...
För att när jag gick till lassarettet och tänkte på Stig så kom denna sång i mitt öra och de var den sista låt jag hörde innan jag in till lassa..å sen får man höra den av våran lyckselebo i tv...jag hoppas de är ett gott tecken=)
när jag blundar så ser jag stig framför mig när han ligger i sängen å när dom säger att jocke är här å så säger han "å kärringen"..tittar på mig å ler..jag får ett leende på läpparna=)
Men de kommer gå bra!
Vi har suttit å spela lite Yatzy och så klart har jag alltid otur och förlorar två gångerna vi spela..nicke har även varit här..
Sen måste jag säga Drugge tack för att du bryr dig om jocke...som frågar hur han mår..de uppskattas ska du veta..=)
Har inte mått nå bra nu på kvällen..har haft svårt att andas å nojjar bara upp mig men har lugna ner mig nu andningen är bra igen..men mår illa känns som att jag ska spy...jag hoppas de går över snart..
Nu ska jag lägga mig i soffan och pussa på min kära sambo och se ännu mer csi=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!