Grattis Pappa!

Idag är de pappas dag hurra hurra!...jag fick sån fin bild av pappa han hade fota vad han skulle fika..haha..söt pappa!..han börjar lära sig telefonen=)Saknar min lilla pappa!..men jag kommer ju hem snart

Igår jobbade jag kväll myyycke skönt fick vila upp mig och jag mådde så bra..men de sluta ändå med huvudvärk ändå..blää!..missa idol men såg de på nätet men de är så kasst å kolla hacka så mycke..men kul att våran lyckselebo hänger kvar=)
Idag har jag då nästan fått sluppit min huvudvärk hade lite grann..å carola var så gullig och fråga hur jag mådde å undra om jag orkar jobba i helgen..jaa men fasiken de gör jag..hehe..de som inte dödar de härdar!..trodde jag skulle får sluta tidigare stod på schema halv två, jaa men då fråga Camilla om vi kunde byta å jag gå till halv fem..jaja tänkte jag..men den har ändå gått bra..å jag har ju fått goo fika så jag är nöjd=)..å bästa sen när jag var hos sista vårdtagaren så spela hon gitarr och sjöng för mig..haha..men blev på så bra humör=)...
Så har ju markanden igång..å tur med vädret hittills de regna i morse men sen klarna de upp å blev sol=)..
Själv jobbar man men jobbar delat så dom timmar jag är ledig ska jag och jocke gå och kolla runt=)...
Ska göra mig nå mat nu och sen ikväll blir de bänka sig vid idol=)
Ha En trevlig helg !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!