Hundar !

Jag har suttit å kolla på hundar...jag gillar ju katter<3...jag är mer en katt människa , men jag vill ha en hund åxå..så satt och kolla på olika hundar...de finns så många fula hundar..haha..å jag hatar små ätriga hundar..då kan man lika gärna ha katt..haha..sen så tycker jag alla sånna där "kamphundar" är såå äkliga..men nu har jag hitta tre hundar jag vill ha


Samjoed har jag alltid velat ha...sååå otroligt fina=)
dom är såå söta..så mjuk å go=)..men jag kommer inte få en för jocke..haha!..


Vit Shäfer såå gooo!!...ja dom svarta och svart/bruna är ju fina...men vita är så otorligt sööt!


Border collie så charmig vovve=)...otroligt söt!

Gee mig nån av dom!..haha

annars idag så klev jag upp bra tid och jocke var hemma på lunch de var ju trevligt för en gång skull..sen har jag varitp på ica och handla lite..hem igen sen en sväng på dollar köpt lite saker:p...oj vad är mycke jag skulle vilja ha där just nu som är fint men man kan inte köpa allt...så har gått rätt mycke idag..så behöver inte ta promenad ikväll..hehe..
Jag har varit så duktig och ställt mig och gjort kalops..de är såå gott!..och svin länge sen man gjorde..ofta blir de samma mat..blev som sugen på de!...får se hur den smaka..säkert jätte go!haha..ska väl äta snart för sen ska jag iväg och jobba kväll!
See ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!