I´m Back !

De har varit hur bra som helst i helgen=)

Åkte torsdag efter jobbet..jag snabba mig inna åxå att hämta ut mina skor=)..är super nöjd!..har andvänd ett par hela helgen..hehe...

Fredag så var jag å fika med Anna och lill pojken..de var kul å ses=)har inte träffa henne på hur länge som helst!..tog en fika på kulturens hus..sen så drog vi på stan kolla en jacka som jag vill ha..hitta en som jag var sugen på men tveka blev som lite snål..sen när anna tog bussen hem så gick jag till klotski som hade hade sin lill pojk adam..han är den sötaste unge i hela världen!..gu så goo han är!...gick med dom på stan möte upp mamma för att visa vad för jacka jag vill har..så tror du inte mamma betala åt mig=)..Tack mamma du är världens bästa!...å klotski köpte sig en peak tröjja..dyyrt!..han å sina märken..haha..gick sen på bolaget..å adam fråga mig hela tiden "tellan,vad gör du?"..å så prata jag med nina i kön..å adam sa att han skulle köpa en hund och ett barn åt nina när han blev stor..å till mig skulle han köpa en katt..haha..å han ville inte hålla på pappa i handen utan skulle bara hålla mig..söt unge!...satt utanför min mamma och snacka adam lekte...sen åt jag å mamma å så drog vi till all stars Anders , vicky och emma som jag inte sett på evigheter!och klotski skulle käka där..gu så gott de såg ut!..jag tog mig bara en öl..så träffa vi chejn åxå en sväng men hon skulle tyvärr jobba=(...
drog på någon förfest..kommer dit och ser min jobbarkompis från addici..haha..kul å träffas!..snacka ett tag å drack..ingen party folk direkt lite så där tråkig stämning men bara jag var med dom bästa jag har så var jag nöjd!..drog på all stars..tappa bort alla!!..tog mig en öl..sen var mitt minne blott..haha..hade tydligen ringt älsklingen å sakt att han skulle ringa klotski och säga att jag ville ha mina lakrisar tillbaka...haha..fan vad jag garva när jocke berätta de dagen efter..haha..men jag tog mig då hem..konstigt nog..å konstigt nog så minns jag aldrig hur jag tar mig hem..de är lite läskigt!..haha..men de är jag i ett nötskal!..

Lördag låg jag bakis heela dagen typ men jag vakna ändå tidigt..men satt i fåtöljen lääänge!..tänkte ska på bolaget..jaa men jag drar...snacka med folket som jag hade tänkt å festa med..meen nää..alla balla typ ur!..gick på stan med klotski som prova nå byxor drog hem å käka pizza framför soffan..vänta på att klotski skulle höra av sig..men han är fan segast i världen!!..dom som känner han vet myycke väl..haha..men då prata jag med gullan så då bestämde vi att vi skulle se film..men får då ett sms av julia..hon var på att dricka..fan ja men då planera vi att gå ut senare..så när jag gick till bussen på väg till gullan kom klotksi..haha..seeg!...for då såg film med gullan vad kul å se gumman de var ett bra tag sen jag såg henne...fick sen skjus av guven till stan å lite sen möta upp julia som stackarn fått vänta..for då till mamma drack lite bytte jag om julia sminka mig lite...jag trodde de skulle vara som pinsam tysnad eftersom jag inte träffat henne så många gånger..men icke vi snacka på hur mycke som helst om allt möjligt..vi gick ut väldigt sent..såg på klockan oj den är nästan halv två vi kankse ska dra ut..gick på all stars..igen!..de är mitt nya ställe..haha..tog oss två öl satt vid ett bord där syrrans ex micke satt kul å se han=)
julia försvann..å korgen börja tömmas å micke pratar jag med en stund sen blir jag helt ensam...trist=(...men de var bara ta på sig jackan drog hem å sov..men de var en trevlig kväll=)

Söndag så var jag med mamma hela dagen typ...först såg jag lite repris på idol..sen gick vi till mormors grav så jag fick se...gick sedan till morfar..sööt morfar han är!..åt lax och pressad potatis..hur gott som helst!..drog till klotski valde ut någon film så drog vi till porsön..klotksi köpte en hel familje pizza till sig själv..haha..han orka då inte hela..!..satt hos vicky och anders å så kom helena satt och såg film hade mysig=)hitta på nå nykter för en gång skull..haha..
for hem å sov :p

måndag så vakna jag tidigt tog mig en dusch drog in till stan och var med christer..vi käka på max..standard när man är i lule..haha..såå gott var de!..satt å snacka flera timma om allt..var kul å ses=)..drog sen till bussen å så massa timmar hem dyyyggt !

Tack alla för en bra helg!..synd att jag inte hann träffa pappa som var i stugan=( ...var skit trist att lämna lule..fyy så jag längtar hem!..nu förstår man hur mycke man uppskattar sina vänner och att dom betyder så mycke när man bor så långt bort..
men så klart var de skönt att komma hem till jocke å simba<3
jobbar delat idag...men måste börja lite tidigare en halv fem..å jag som inte hunnit diska eller städa eller käka nå..haha..får se vad jag hinner..vi hinna duscha åxå...
Ha de bra puss !!


Kommentarer
* K Y S S A R

Den finns på Coostuff.nånting :) riktigt bra är den också : ) hhi jaa det var riktigt treligt att glida ut och det ska vi lägga göra snart igen :D vore himla kul :)

2009-09-15 @ 23:05:39
URL: http://kyssars.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!