Idol premiär !

Då har idol snart premiär för i år=)..de ska bli kul..de är bara kul i början å se hur dåliga och bra folk är...få sitta och skratta lite..haha..

Sen efter de så börjar andra avenyn igen..börja se de lite för ett tag sen..eftersom de inte finns så mycke annat å se så lär jag se de!

men ett annat program som är bra är dr åsa..hon tar upp om olika saker som de gäller människan..
Förra gången tog hon upp om man kan vara natt människa och kolla upp vilka tider de är bästa å göra vad...som t.e.x
Om man ska träna så är de bäst att göra kl 17 för då är de inte lika jobbigt och man kan prestera bättre..
Om man ska lösa problem som t.e.x i skolan och så är kl 11 den bästa tiden för då tänker vi som bäst!
Om vi ska ha sex så är den bästa tiden kl 15 för då arbetar killarnas små pojkar bättre!
Men hon kom då fram till att människan är till för att sova om nätterna och man blir segare och tänker sämre på natten..
mm..de ni!..ne men de är intressant å se..tyvärr missar jag de=(...för de är idol samma tid men får se på reprisen..
ett annat bra program som jag inte minns vad de hette..går på ettan eller tvåan..de handlar om svergies dialekter..varför den låter som den låter å lite historia bakom..de är väldig kul..för vissa dialekter låter så kul..men de är intressant å se och program ledarn är ganska rolig=)..men de är ganska intressant med dialekter!

Har varit och promenera med Vanja=)de är alltid lika kul!pratar alltid så mycke om allt..har inte sett henne sen hon for till utlandet...men de var riktigt trevligt=)..å nu har hon börja få riktig kula..söt magen!...vi bestämde att någon helg bara hon och jag..vi lämnar karlarna hemma..haha..men att vi ska fara till skellefte shoppa lite å äta god kina mat=)...men de blir roligt=)
Nej nu ska jag gå på toa å sen sätta mig i soffan å vänta på att idol ska börja=)
guu vad jag har huvudvärk!

Kommentarer
sara

Ja det är sant, men jag har nog bestämt mig tror jag..

2009-09-08 @ 22:10:05
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!