Rött Hår !

Sitter och kollar runt lite på dom olika sidor och bloggar...och jag märkte att de är många som vill färga rött hår..bara på en dag så där ska många helt plötsligt färga rött..hmm..kan de vara ett nytt mode kankske?!...eller så är de att alla vill ju vara som jag så dom måste göra de..haha.!..nä skämt och sido..men de är väl kul..folk får ju ha vad dom vill..men sen hur väl folk passar i de är en annan sak..haha..om alla skulle börja färga rött byter jag nog hårfärg..haha..nä men har fundera på de redan men jag kan inte släppa min röda färg..I love it<3...och många är som van att jag har de..när dom förklarar mig så blir de alltid "den där lilla med rötthår"..haha..helst skulle jag vilja ha rosa för de är jag!..I´m de pink lady!..haha..men jag vet faktiskt inte om jag skulle passa som de..

Fatta snyggt!!!

 

Men jag diggar rött hår=)..de är som jag!


Kommentarer
* K Y S S A R

Jag kör i photoshop :) Hihi, du är så fin i rött hår :D

2009-09-24 @ 16:20:48
URL: http://kyssars.se
Helena

Haha jotack jag har sett det hjärtat mitt! men du passar bra i rosa :) puss <3

2009-09-24 @ 20:56:58
URL: http://justbambi.blogg.se/
klotski

pussy

2009-09-25 @ 19:10:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!