Tove <3

fick sånna här sms igår kväll :

"Saknar dig min älskade gumman!"

"saknar dig så du anar inte de älsklings gumman"

"Jag är glad att du finns gumman.Du anar inte hur lycklig jag är som har dig som bästa och närmaste kompis!Du är guld gumman!Du och jag ska alltid vara kompisar...alltid!


Hur många brukar skicka sånna bara sådär?!...jag vart så glad!..man kan inte ha en bättre vän än Tove helt undebar är hon=)...gu så jag saknar henne så mycke..de var ett tag sen vi sågs...jag saknar tiden med oss och alla bravader vi har haft och allt vi gått igenom tillsammans!...jag vill att du kommer hem från örebro snart så vi kan ha skojj tillsammans=)...
du är verkligen de bästa jag har..älskar dig gumman<3
Jag hoppas en dag du och jag kommer bo nära varandra igen!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!