yeee !

Vilken härlig dag de varit idag=)..eller på morgonen var de jäkla piss väder men de klarna upp och blev riktigt fin..har varit ute å promenera med en vårdtagare vi prata om allt!..de var skönt å vara ute=)...men de som gjorde min dag är att jag fått byta helg..wiiii!..super!...låg vaken igår och tänkte fråga cissi..men när jag kommer på jobbet så de första Lisa sa vill du byta en helg..Jaaa!!..hon helt över lycklig...för nästa helg är de marknad och hon ville vara ledig säkert festa..men jag jobbar gärna då..så får jobba två helger i rad..men de går så fint=)..så den helgen den 23 och 24 oktober får jag vara ledig..såå skönt..då är jag ledig onsdag och torsdag med..å så slutar jag 12 på tisdagen..sååå bra!..kan jag vara hemma länge=)...för då är de loppis och jag brukar alltid vara..hehe..plus att Vicky fyller 20 så då blir de party..åååå vad jag längtar..jag är sååå på bra humör när jag kunde pusta ut å få vara ledig då..Tack Lisa du är underbar!!...
Sen idag så har jag och jocke städa i vardagsrummet tillsammans och verkligen rensa i tv hyllan..vi har verkligen kasta allt skrot..eller nästan jocke vill ju ha sina kablar..haha..så tagit å torka och allt tagit bakom tvn och dammsuga bakom och under soffan..där var de inte lite grejjer..haha..så tog jocke skrivbordet sitt för där var de jäääkligt äkligt..så hann jag ta hallen och toan..och i hallen bakom byron så fick jag nog se den största dammtussen någon sin..haha..så vi har varit riktigt duktiga jag och älsklingen=)

Igår såg vi män som hatar kvinnor..den var faktiskt spännande=)..de var en bra film!..tyckte bara att tjejen var jävligt konstig!..fatta inget om henne..hon var verkligen märklig..haha...så de kunde varit bättre tycker jag..sen gilla jag inte att peter harbers roll..nee jag vill se han som beck..!!

ikväll blir de åxå se nån film får se vad de blir..skönt att ligga och mysa=)krama om varandra..jag har ju varit borta en del å sen har jag jobbat jämt så vi nästan inte ses..å sen allt spelande han gjort..men nu är de bättre=)
Puss !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!