18/4

Det var en jätte trevlig kväll med jobbet=)..jag diggar dom allihopa!
var först på badhuset..jag bada inge för att jag varit sjuk och är fortfarande förkyld!..men jag hade sååå gärna velat vara med!..men man fick sig många skratt!..åt goo sallader och glass till efterrätt=)..jag och frid vann en vattenpistol som vi hade ganska kul med..haha..
sen gick jag och frid hem till hon för efterfest..och alla kom dit sen..så tog mig en cider och massa prat och skratt=)..hehe..jag gick hem vid halv tolv för jag skulle upp och jobba..
Å jag glömde min vattenpistol hos Frid!..å hon hade världens sötaste kisse!
När jag vakna på morgonen så kände jag mig bakis..snacka om huvudvärk!..jag har käka alevdon i flera dagar men dom är värdelösa dom funka ju inte!!finns de inget som är starkare?
Annars har man inte gjort så mycke mer har tvätta och städa lite idag..har bara varit på latsidan!..hehe..
nä men de helgen har varit toppen och borde göras om!


Jag måste bara säga att shit vad många som ska gifta sig i år!!..kan snart räkna dom på en hand!..det måste vara årets trend..haha..shit att folk har råd helt plötsligt..eller så hänger man inte med man börjar bli i den åldern att folk gifter sig...
Det är jätte kul med bröllop..skulle gärna vilja gifta mig men inte nu!..när man har skaffa barn och varit tillsammans i 20 år så skulle jag nog kunna tänka mig..
Men det ska bli kul..man är inte bjudna på alla och det är inte alla man kan gå på heller..
Det är roligare att gå på bröllop...å gratis fylla!..hahaha...
Men i dagens sammhälle så skiljer typ hälften av dom..inte för att jag tror dom som gifter sig nu kommer skilja sig!klart man ska tro på förhållande och giftemål..men man ska nog vänta några år..tycker de är lite väl tidigt om man bara vara tilsammans typ 2 -3 år å ska börja med giftemål...
Nä jag håller mig till förlovning!
Men jag unnar er som ska gifta er och önska er alla lycka till !

Apropå giftemål och par...så finns det ett par som utsrålar så mycke värme och lycka och det är Maja & Sören...å för er som undra så är de pappas sambo marias mamma och hennes man...
Allså jag diggar dessa två!...Dom är vänligheten själva!..dom är så snälla och varma så det inte finns!..man måste träffa för att förstå!..jag har nog aldrig sett dom bråka...
Maja förlora sin man vet inte när men det är nå ett antal många årsen..för Maja och Sören har varit tillsammans så länge jag har varit med!..tänk att hon kunde finna lycka igen och våga hitta någon och våga vara lycklig!Jag ser verkligen upp till henne..och Sören med så klart=)..så mycke värme som det finns oss dom kan man inte hitta!..

Jag ville bara säga de!..nu tänker jag inte skriva mer..
Men ska lägga upp en låt på Rabhi och Eddie gjort..å Rabhi är ju bara för söt måste jag säga..haha..
Låten är faktiskt ganska bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!