5/4

Nu är vardagen tillbaka igen..har jobba till kvart i tre idag..har varit en bra dag=)..men mycke tankar och planering :p...
känner mig typ deprimerad av att vara tillbaka..känns bara tråkigt..men man försöker ju så gott de går att de ska bli bra..
jocke har ju nu börja med medlet igen så nu blir de äta middag själv igen..får se hur länge de kommer bli så..hoppas bara de kommer gå bra denna gång..för jockes skull!
Har skrapa mina lotter jag fick av mamma i påsk=)plus att jag fick lite pengar tack lilla mamma<3...men jag vann inte på en ända lott=( ..så typiskt!

har suttit och bängla med bloggen..jag vet inte men tröttnar på den jag hade..haha..kunde fan inte bestämma mig..så jag tog bara en till slut..det blir nog bra!

Vet inte nå mer vad jag ska skriva om har ingen blogglust..finns som inte så mycke och säga just nu..men jag kan bjuda på nå bilder på de jag köpte i lule..sen blir de en promenad!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!