äää !

En nästan en sömlöst natt..med massa grubbel!..men somna till slut men då skulle man ju upp!..mycke drygt!..
Å livet kan vara så totalt jobbigt å värdelöst ibland!...men vissa gör min dag..
Jocke är ju en..som glömmer alla bekymmer och skrattar tillsammans och bara myser=).. och sen en till som gjorde de att jag bara ää!..min bror..Han skrev på ett ungifär "köp en maskin givär och mata ner allihopa"..han ska alltid vara så brutal..haha..
Så jag tänkte bara då äää nu skiter i det här orkar inte bry mig om det dåliga mer!
Å det just det jag tänker göra idag..bara gå till jobbet som om det regna!
"glöm dina bekymmer i morgon kommer de nya"

Ä nu ska jag gå till jobbet!

Kommentarer
Rebecka-Fotoblogg

Rätt inställning skit i de dåliga: Tänk positivt! (Svårt ibland men de blir lättare och lättare, tro mig) Kram och ha en bra dag!

2010-04-20 @ 09:59:49
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Vicky

vi kommer någongång eventuellt 16-17 juni :)är ni hemma då?? :)

2010-04-20 @ 12:39:02
URL: http://victoriasdag.blogg.se/
Helena

Självklart har jag inte glömt bort dig älskade! <3



Har tyvärr inte råd att komma nu, så får komma senare då jag har mer pengar :)



På Valborg är jag bortbjuden till Jimmy & Sophie på valborgsgrillning.



Puss puss saknar dig med!

2010-04-20 @ 20:57:28
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!