Hemma Igen

Ja då var denna påsk över och man är hemma igen!
Vi har haft sånt pissväder så det har ingått och göra så mycke..men den har varit helt okej ändå=)
på torsdag kvällen när man kom var var man ganska så trött!..det var fest då men orka inte gå ditt å säga hej...fredag så var vi till gammelstad och hälsa på anna å lilla Willam=)han är ju bara för söt!..först var han ledsen och se mig och vinka och skratta åt jocke..men sen så satt han i min famn och skratta=)
sen var vi och surra med leo på kioskpiraten en stund...
så var de bara hem å se tv surra med mamma och äta palt=)..mamma hade bjudit klotki med..men de är världens segaste människa!han är fan aldrig i tid!..haha..å han var ju så klart tio minuter sen..jäkla så jag och jocke ringde tusen gånger...men de var såå gott med palt=)
de var ju så trist väder ute och så blött så humöret var inte på topp men det blev allafall fest hos rikard..så vi prata och dansa:p..sen var de krogen som gällde!..gick först på allstars men då kom inte Magnus in för han hade mjukisbyxor..löjligt tycker jag!..de är ju en sportbar!..så de blev Heros..de var typ inge folk där å var skumt folk..haha..men vi hade riktigt kul ändå!..träffa en gammal polare från sunderbyn Alex..det var flera år sen man såg han!..så det var riktigt trevligt=)å jag drack till och med cola på krogen..jag är så duktig:p..haha..blev en tripp sen till max så klart sen..de krylla ju med folk!..ides först inte köa..men med bängel blev kön kortare så vi bestämde oss för att äta ändå..kom hem efter fyra och mamma satt upp..snacka om paff man blev!..haha..hon brukar stiga upp tidigt!...Det var en riktig toppen kväll!
Lördagen var man bakis när man vakna men med ett glas vatten och ett glas med treo var man på topp igen..de var mer jocke som var seg!..haha..for och fika med Christer på mcm kyckling macka så klart!...
gick lite runt på stan..jag köpte två fina tröjjor för priset av en=)..ska lägga upp nån bild får ni se..sen köpte jag ett par skor..så jag är super nöjd!
Sen på senare på kvällen så basta jag och mamma..jocke mådde inge bra sa han...så bängla vi om vad vi skulle göra..vissa ville ut och andra inte..men jag och jocke for och kolla på film..men vart som less..å tänkte nä nu ids vi inte fara någonstans..så vi köpte godis och dricka och gick hem till mamma och var med henne och såg på swat som gick på tv...men det var kankse lika bra!..hann inte se klart filmen för vi var så trötta!..

Så man har kännt sig lite less för när man far till lule vill man umgås med folk...å så när folk säger att man ska träffas så helt plötsligt så bara nä då orka man inte eller gör nått annat..så hör man inte av sig å frågar om vill att ska komma å hitta på saker...
Tycker det är så konstigt att så fort någon skaffar ett nytt förhållande..så sitter dom typ fast eller vill typ inte göra nå!
folk tjatar att jag ska komma och folk vill träffas men då när man kommer så orkar dom typ inte..
nää lite besviken är man..men det kankse är skönt att inte alltid göra för mycke när man är i luleå..skönt att bara komma bort ett slag!men man kan ju inte alltid hinna träffa alla man är hemma!

men jag har ändå haft en bra helg=)..tack alla underbara som var med mig och gjort helgen bra=)



Bilder sen fredag=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!