12/8

Jag som skulle kliva upp rätt bra tid vakna bara för en lite stund..Fuck! Jag har sovit dåligt i natt så är väl därför och sen finns som sakt inte så mycke att göra så det göra inget..

haha..bäst kommentaren igår av nicke när vi var ute och körde var.."Lycksele är fan en tråkig stad, det är ju inte en jävel ute"..haha..har han kommit på det nu..det har jag vet hela tiden..hehe..
Men vi var nämligen till nån damm igår..satan så högt det var!stod och kolla när vattnet kom..snacka mäktigt!sen körde vi i runt i skogen på en smal väg..och träffa på oss en liten vit grå råtta..vi stanna och kolla och den lilla saken ställde sig på två ben och kände nån lukt..så jävla söt!han fick lite chips..jag tror han vart jävligt nöjd!haha..

Nä nu tänkte jag ringa och efterlysa min karl för vi åker till stugan idag=)Det ska bli så skönt!äntligen göra något tillsammans och bara rå om varandra, vi fira ju våran års dag på löradg så=)
Tjingeling!


Kommentarer
Lina

Vilken årsdag är det? :P

2010-08-13 @ 09:27:27
URL: http://www.nattstad.se/linow

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!