15/8

Då var min låånga lediga helg över..men den har varit toppen=)
På torsdagen for vi först till Sidberg och prata lite med Margareta och Bengt och fick förstås mat=)det är ju så mysigt att vara där=)..sen åkte vi till stugan..och lilla Simba fick faktiskt följa med..för jag tänkte att han borde få komma ut och iväg någon gång=)..det var så tyst och skönt i stugan..men jocke vart rastlös rätt fort och for iväg in till Lycksele och köpte nån dricka å nå götta..så jag och kisse var ute och satt länge vid vattnet och titta ut..det var så fridfullt!
Så senare på kvällen så grilla vi korv och bara myste<3
Fredag så vart jag själv igen i stugan för jocke var tvungen för åka iväg på en arbetsintevju..så nu ska han få börja jobba på måndag=)..jag är så glad för han skull..han lätt så glad på telefonen=)
Jag fördrev min tid med att läsa hälge böcker..tur det fanns nå att läsa=)..sen var jag Simba ut i flera timmar och bara satt vid vattnet och strosa omkring..det tur vi hade hade med oss våran lilla stjärna<3
Jocke kom tillbaka med Nicke..så vi grilla och satt ute resten va kvällen och prata och drack öl eller ja drack cider..=)..hur mysigt som helst!så skönt och komma bort för en stund=)
Synd bara att när vi väl gör något tillsammans så blev det ändå inte så mycke tid tillsammans..men men vad ska man göra :p
Lördag så åkte vi hem och jag och jocke fira 6års dagen med att äta ute=)Tack älskling för maten!Men det finns ju inga restauranger här i stan bara massa pizzerior..det är lite synd..sen låg vi hemma och myste och drack öl och cider och såg på hell kitchen och sen så vi på den nya tekken filmen som var grymt bra!
Idag har vi hållt på städa hela dagen så nu luktar det frächt och så har jag boka tvätt tid och jocke har putsa fönsterna=)
Snart bli det väl och börja med nån middag=)
Det har varit en jätte bra helg=)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!