20/8

Har inte orka skriva på ett tag..Det har inte hänt så mycke..har jobbat och börjat med mina promander igen det känns skönt=)men jag vill helst bara börja träna med Vanja snart..men jag vet inte om hon kommit hem från utlandet än..
Har haft möte på tjejjouren också..
Och idag har jag hunnit städa och tvätta och besikta pärlan..var svin nervös!är ju min första bil och självklart så gick den ju inte igenom!besviken vart jag men fick allafall ett stor plus för det fanns inte en ända rostfläck under bilen så det är ju bra=)det är två fel som jag måste laga så det ska nog gå bra den går nog igenom nästa gång..

Jag har kännt mig hel deppig i veckan jag vet inte riktigt varför..har kännt som livet ståt stil!men jag fick ju träffa världens charm troll, en på jobbet har skaffa sig en lite hundvalp han var 11 veckor..så jävla söt!jag kunde inte slita mig från han..så har en coolt namn Ufo heter han..haha..Jag vill så gärna ha en hund !!
Så nu är de helg och det känns skönt=)eller jag skulle vara ledig söndag med men eftersom jag bytt bort nästa helg så jobbar nu på söndag..
Måste säga att jag är glad jag har dig min stöttepelare..när jag var som nere så krama du mig och skötte om mig..och köpte winerbröd som du vet jag älskar..Tack Jocke för att du försöker få mig på bra humör och när man är deppig får höra hur fin och vacker man är..Du är min Guldklimp<3

Nu ska jag ta mig en promenad och sen blir det äta nå götta och mysa vid tvn=)
Trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!