24/8

Jag måste bara börja med att jag gjort världen pinsamaste grejj idag..Jag skulle tanka bilen och sen när jag tanka klart så höll jag på bängla för att få ut kvitto..satt mig i bilen och for i väg efter en minut kankse får jag en bil bakom mig och ser i backspegeln att han tar upp mobilen och fotar, vad fan tänker jag!..tänker om han fotar reg nummret eller nå..så svänger in sen till där en av våra vårdtagare bor stänger av bilen och ser då i sido spegeln att tank plutten eller vad nu är som man skruvar bort när man tankar hänger och flänger..stiger ut bilen och det sitter några killar där och säger att tank locket hänger..så jag säger att jag märkte de och skruvar åt det igen och skäms som en tok..då fatta jag varför killen bakom mig fotat..han måste fått sig ett gott skratt..haha..i bland är det så när man inte har huvudet med sig jämt..haha!
Så nu ska jag ta mig en promenad=)var ut och gick 1 mil igår så tänkte jag skulle göra det ikväll med..jag vet att fångarna på fortet är på tv men jag orkar bara inte se det, kollar sen på avsnitten på nätet.
Sen blir och packa för i morgon bär det av till lule<3..det ska bli så skönt att komma hem=)..nog för att de inte var så länge sen jag var hemma men det är skönt i allfall! Så jag längtar bara på att dagen sak gå i morgon så jag kan få fara..och hoppas jag kan flexa lite , men vi får se.
På lördag blir det bröllop som ska bli så jäkla nice!Det är nu det händer..så jag har kläder och skor fixat det ända som inte är fixat är mitt jäkla hår som ser ut som en miffo och färgen är så urtvättad..men jag hade inte råd denna månad att fixa det så det får fan va!haha
Så det blir inte nå skivning på bloggen för ett tag
Ha det så bra!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!