5/8

Nu var det ett tag sen jag skrev..men jag har som inte orka skriva..nå har jag saker jag kan skriva om men jag har bara inte orka skriva ner det..
Hmm..i veckan har det inte hänt så mycke har mest jobba och sett på en massa filmer..som Trollkarlens lärling som vad bra=)sex and the city 2 som sög balle!och transformers 1 och 2 men dom har jag redan sett förut men det var ett tag sen och dom är grymma!
Idag har jag städa nästa hela lägenheten får se om jag ids ta vardagsrummet..jocke sa att jag skulle lämna allt så skulle han städa men jag får panik om jag vet att det är stökigt och jag far...
Ja, i morgon far jag till lule=) Wiiii ! Jag är hel taggad=)...ska bli fett nice..det är luleåkalaset som jag inte varit på flera år..så det ska bli kul och gå i år=)Jag har boka två dagars och fått biljetten hemskickad igår..så jag är hel nöjd!
Så allt är klart det jag skulle ha gjort idag..super!
Så igår ringde klotksi och medela att han var hemma...vart lycklig när jag så på displyen vem som ringde=)Han och Marie har nämligen varit i Alanya..ja vart annars far folket..alla far ju dit..haha.. jag är så trött på höra detta namn så man har sår i öronen..det är jätte fint där var själv där för typ 5årsen men då var det inte lika många som for dit men idag..shit!Skulle hellre fara till nått annat ställe där inte alla far!...skönt att dom äntligen är hemma allafall=)Jag har som saknat att Klotski ringt..å jag inte kunnat ringa och surra med..:p
Är bara på toppen humör nu=)
Jag har flera saker att se fram emot..Kommer få fara till Sthlm i september en utbildning inom tjej jouren så det ser jag fram emot=)och sen längtar jag till den 28 denna månad när jag ska på Vickys och Anders bröllop..iii det kommer bli så nice!

Nä nu har jag inge mer och till lägga ni får ha trevlig helg=)för det ska jag ha!

See Yaa !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!