6 år

Idag är det sex årsen det blev du och jag..tiden går så fruktansvärt fort!jag kan inte förstå att det gått så länge..
Du vet att jag älskar Jocke så jag behöver inte skriva ner ett helt a4 med kärkelsförklarelse :p...jag kom ihåg första året vi vart tillsammans så skrev du ner på ett brev hur mycke du älska mig och sen blev det två till och dom har jag självklart spara<3 dom är ett minne för livet och det du skrev var helt underbart!
Vi har gått igenom mycke tillsammans..och vi har fått kämpa fram och gör det fortfarande..även om livet inte gått så frammåt..vi har varit arbetslösa länge och haft lite jobb då och då..vi har flyttat mellan olika städer..vi har haft bråk med våra famlijer..det har varit mycke bängel i våra liv och men problem kommer aldrig försvinna heller..men vi vill vara med varandra..och så länge vi har varandra så klara vi gå egenom allt!
Jag hoppas bara att det inte så länge kvar tills vi kan bo där vi trivs och skaffa barn..men vi kämpar vidare!
Jocke Älskar Dig <3

Sen fyller Marie 24 år idag=) GRATTIS GUMMAN!Love you<3..hoppas du får en toppen kväll och parta åt mig med :p


Sen vill jag bara berätta att jag hade världens konstigaste dröm!Jag drömde om svärfar..
det var en massa som bada isvak och då ville jag göra det men Stig sa nej..jag blev jätte arg så jag bara stack i väg och stig efter och vart jag än for hitta han mig..jag hoppa buss och tåg..men han var alltid bakom..tillslut försvann han och jag trodde jag hade skaka loss han och jag satt i en bil och pusta ut då kommer han gående med bestämda steg..sina hjulbenta ben..och ser irriterad ut jag suckar men sittar kvar där jag är då kommer han fram och säger en sak du allfall ha klart för dig du ska betala bensinen för det jag kört efter dig som en galning för det är inte gratis med bensin ska du veta...Då börjar jag och gråta och stig böjer sig ner och säger Tror du att jag skulle leta dig om jag inte brydde om dig.
Sen vakna jag!..han kändes så verklig!svin konstig dröm...jag vet inte vad den betyder..Men kankse att vart jag än går så är han med mig..och det är han=)men det kändes så verkligt som om jag kunde ta på han..
Å drömmar kan vara konstiga!..
Jag ville bara bertätta det

Nu sitter jag ny duschad och ska nu ta på mig nå kläder=)
Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!