Anders & Vickys Bröllop

Det var super kul!
En helt underbar kväll med god mat och massa sång och lek.
Klotski som var besman höll ett tal..han var så jäkla nervös innan och han hade suttit uppe till fem på morgonen för att bli klar och han skrev det bakom ett swedbank papper..haha..han klara det galant=)
Anders och vicky var otroligt fina<3
Å så klart alla andra var också fina=)
Dom hade super trevlig släkt=)
Ett minne för livet!
Jag är så glad att jag fick komma, Tack<3
fick till och med dom som jobbar och har jobbat på uh..det var super kul!har inte sett dom på hundra år!!dom var bara med i kyrkan inte på själva partyt..men vi bestämde att vi ska ha åter träff på Uh och äta middag..det kommer bli super kul!!
En lyckad dag!

Annars i lule så hann jag träffa Stina en sväng och satt hos klotski och drack öl och stina däcka i soffan..snacka vad kul vi hade åt henne och flumma med henne och hon märkte ingenting.höll på dö av garv..
På tordag var jag med Anna och vi var och fika och gick sen på stan och shoppa..var så kul å ses=)
Sen på fredag så for jag till boden och var med Marie vi gick på stan och åt och sen titta om kring..det var så mysigt att vara med gumman<3
Sen på kvällen var jag med älskling Gullan<3..det var så kul=)det var så länge sen vi träffades...vi flumma en massa och lura nån brud på facebook..så jäkla kul!..jag diggar verkligen Gullan!och hennes mamma är så cool!

Så har haft det hur toppen i Lule som helst!
Ni förstår inte hur mycke ni betyder för mig<3


Här har ni nån bild från bröllopet :

Kommentarer
Helena

Vilka fina bilder du har tagit gumman!

Särskilt den där uppe :)



Haha o va söta vi är på den nedersta bilden ;)



Älskar dig <3

2010-08-30 @ 20:36:43
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!