12/12

Nu är jobbar helgen över! Skönt men det har varit en bra helg faktiskt..Men slutet av dagen kunde ha varit bättre=/
migränen kom på jobbet lite grann..tog en tablett men gick ej över..kom hem och det vart bara värre!Men tur jag möttes va två karlar som höll på laga mat..det är inte illa det!åt tre rätters..det var super gott!!Så hade jocke köpt en ny datastol till mig..så underbar han är!!!
Jag la mig sen i soffan och där har jag lega nästan hela tiden och tyckt synd om mig själv..fy fan så ont jag haft i huvudet!!Tog mig en treo..men det gjorde inte mycke bättre så la igen öga en stund..sen gick jag ner till tvättstugan för att hjälpa jocke upp med tvätten som var klar..jag fick så jäkla ont i huvudet när jag ställde mig upp..och gick ner halv gråtandes ner..Jag har bara velat gråtit..jocke ville skjusa mig på lassa men det ville inte jag, sa bara att det var migrän..så jag och jocke har kolla på beck filmen på fyran och ätit nachos chips..nu har jag inte lika mycke huvudvärk men känner mig alldeles slut på!
Valde att inte träna idag..jag hade aldrig palla det!
Jag har lega med kläder på plus morgonrock plus täcke..satan så jag har frusit!!..sen efter nån timme börja jag klä av mig i stället och svettades som ett svin!
Tur jag är ledig i morgon så jag får vila upp mig..
Tänkte jag skulle skulle gå och lägga mig nu för är inte pigg=(
Idag fyller Min älskade vän Tove år Grattis gumman!!fast har ju skicka sms till henne idag:p..Jag älskar den tjejen i massor och saknar henne väldigt mycke! Min andra hälft!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!