14/12

Idag har man jobbat..men bara till halv tre..skönt å jobba lite kortare:p
Lite roligt idag för när vi skulle planera morgon dagen säger Mikaela att jag har semester i morgon..jag blir skit paff!va jag har väl inte tagit ut nån..Så jag prata med chefen och hon sa att jag har många semster dagar att ta ut för man har 20 dagar per år och ta ut..och jag å två till hade flest dagar kav och ta ut..Jag hade tagit ut 8, så jag hade 16 dagar kvar..å snål kommunen vill ju helst inte ge det i pengar för man får ta ut i pengar..men så då tog jag en dag i morgon och sen ringer hon och säger att hon skulle fixa ut för i helgen så jag kan ta ledigt..å så skulle hon försöka fixa ledigt på torsdag å det hade varit toppen för då kan jag åka hem redan torsdag morgon=)Men får se hur det blir..Vet inte riktigt vad jag ska göra på min lediga dag i morgon..hmm??!..å om jag nu är ledig i helgen ska jag försöka göra nå nu när man ha semester:p..men det kommer ändå finnas många dagar över så kommer få ut resten i pengar..det känns fett nice!känner mig så glad just nu=)
Annars idag har vi ätit hos svärmor=)Så tog jag och jocke en tripp till backen och sen till graven där vi tände ett ljus på Stigs grav och sen på Johans som ligger mitt emot Stig..
När jag stod där och kolla på gravarna fick jag en klump i magen..Döden skrämmer mig så mycke..att dö å inte veta vad som händer när vi har dött..men det kankse är bra att vi inte vet vad som händer?!Men det känns så läskigt!
När jag satt i bilen ville jag bara gråta..men jag vågar inte framför jocke..fast det skulle vara skönt och gråta med jocke men jag klarar inte av det..
Satt och tänkte för mig själv å sa till jocke "undra om någon kommer på min begravning"det är bland det värsta att ingen skulle komma och ta farväl av mig...å jag fundera på hur jag kommer dö..Jag sa till jocke att jag tror jag kommer dö i canser eller hjärtinfarkt eller nått annat med hjärtat..
Ja jag har jävligt konstiga tankar ibland!
Så inge mer sjuka tankar..
Har surra med Älskade Tove ett bra tag i telen..och fundera på snart gå och lägga mig
God Natt !

Kommentarer
Jennifer

SV: Tack så mycket!

Jo, katter är så underbara och mysiga :D

2010-12-15 @ 10:15:35
URL: http://http://celiaochkattungarna.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!