16/12

Igår hade jag en semster dag=)..skönt!Så jag tänkte då hitta på något..men alla har så fullt upp just nu så det sluta med att jag satt hemma..Ja jag diska och dammsugade..men sen sket jag att änns klä på mig utan satt vid datorn heela dagen..sen for jag och tränade..det var mycke skönt!körde rätt hårt i går..
Sen gjorde jag dagens goda gärning..jag har suttit och lyssna på musikhjälpen så jag skänkte 50kr och önskade mig en låt..jag skänkte förra året med..Det känns som en bra sak och man vill ju vara med och bidra, för det är ju ändå jul!

Alla har vi dåliga dagar och det har jag nu..Allt har känns piss!.Jag har kännt mig som världens sämsta människa..Jag har kännt mig ful och äklig och totalt värdelös!Jag har bara vilja försvinna för att ögonblick..Och vissa saker har inte gjort det bättre..
Jag har nog varit borta från lule ett tag så har väl mycke hemlängtan..jag har kännt mig ensam för länge..
Men det är tur jag har Jocke som förstår mig och stöttar mig<3
Det blir bättre sen..det kommer bra dagar snart..Men alla måste få ha sina dåliga dagar!
Jag önskar bara just nu att det knackar på dörren och en vän kommer och vill hitta på nåt..synd bara att dom är för långt bort=(

Idag gör jag inte heller nått..jag är ledig idag med men jag har det efter schemat för jag ska egentligen jobba i helgen..
Så har nyss duscha och sitter här och inte tänker göra nå alls för jag vet att det inte finns nått att göra..Jo jag ska fara och träna men det blir i kväll..

Hej då så länge !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!