20/12

Ja då är denna dag slut!
Har jobbat till halv fem och det var skönt och komma tillbaka å jobba igen=)..Egentligen är jag ledig i morgon men Jonas är hemma av vård av barn så jag hoppar in..det gör inte så mycke..har fått ha semester i några dagar:p..hehe..Så jobbar till halv fem i morgon..Men det kändes jobbigt nu ikväll att veta att man måste kliva upp i morgon fast man vet att man kunde ha legat och sovit..men det kommer kännas bra sen när jag väl är på jobbet i morgon=)
Tänkte fara och träna ikväll men då skicka Anna om jag kunde slinga hennes hår..så jag for och köpte färg till mig själv sen..
Så nu har man blivit rödhårig igen=)..jag har sakna mitt röda hår!..men det är inte så jätte rött men får se om jag tar mig en omgång till med färg till nyår..får se
Så nu ska jag börja dra mig till sängen börja bli lite trött..Har nyss avsluta ett samtal med Klotski..så jag har fått garva åt hans sjuka tankar..haha:p
Sov Gott !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!