27/12

Ja då var man hemma igen..men det är bara för några dagar för sen dras det till lule igen=)
Julen har varit underbar=)skriver om den sen:p
Jag har fått munsår på köpet och min läpp är uppsväld så man liknar en anka..:p..det har gjort så jäkla ont och det har bränts..fy fan vad jobbigt de är!!hoppas det går över till helgen...
Har jobbat till kvart i tre idag som en liten märklig tid tycker jag..men men..kylskåpet står tomt och jag och jocke skulle fara och handla när han slutat vid halv fem..jo tjena!Jocke jobba över typ till sju och då hade vi ingen ork att handla mat och stå och laga så det blev en pizza:p
tänkt ta och det jävligt lugnt denna kväll..ingen jäkla träning:p
Å fryser gör jag i förbannelse..jag har en flisjacka på mig å legat under täcke men har ändå frysit..det är galet!
Nä nu ska jag släpa mig till soffan:p
Ni vet att jag lev allafall:p

Kommentarer
Lina

Lite sent men god jul gumman haha;) Och ha ett gott nytt år;) När kommer du till Luleå? :) Kram

2010-12-30 @ 13:01:05
URL: http://mondoblog.se/Linow

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!