Dag 11 - Mina syskon

Jag har tre syskon och jag älskar dom allihopa! Skulle aldrig vilja vara utan dom!
Synd att vi inte kan träffas så ofta och vi bor på olika håll..


Jag har ett hel syskon och det är min Storebror Mikael Thelin och är född 1981 och är äldst. Han har alltid tagit väl hand om mig ända sen jag var liten och alltid varit rädd om mig. Han kankse inte alltid varit snäll alla gånger och gillar och jävlas men det gör ju syskon:p..Han är en Väldigt rastlös person som måste ha saker och göra annars blir han galen!han gör mycke crazy saker:p..Han ställer alltid upp för mig när jag behöver han och jag känner mig alltid trygg..Jag gillar att vara med storebror och har alltid kul med han=)
Han bor alldeles för långt bort från mig, nämligen i Oslo men han verkar trivas där och det är huvudsaken..
Jag är mycket stolt över min Storebror och älskar han över allt annat<3
Han är helt enkelt Bäst!




Amanda är Minstingen och är min Halv syster vi har samma pappa. Hon är född 2000=)
Hon är det bästa som till kommit våran familj!..Hon är Väldigt tjurig!!men det kommer från alla oss, vi är alla rätt tjuriga..haha..Hon är en sån som alltid ha saker att göra, antingen är hon med kompisar eller så sportar hon..hon har nog fått rastlösheten från micke:p..Hon har blivit ganska bortskämd kan jag lova:p..hehe men det är klart det blir så!Hon är väldigt smart ändå hon kan spela schack och är en hejjare på sudoku:P
Hon är så söt min lilla syster=) Jag skulle göra allt för att skydda henne!Synd att jag bor så långt ifrån min hemstad..
Hon kommer nog växa upp och bli en smarting:p..hehe
Jag älskar henne våran lilla minsting<3





Johanna är som min syster även om vi inte har samma mamma eller pappa men jag har haft johanna i mitt liv sen hon kankse var 5...Så hon är min syster och kommer alltid vara det!Hon är född 1989..Hon är en ganska så lugn person men hon kan bli väldigt sprallig..Vi har gjort mycke saker tillsammans=)
Hon är har pyssla med mycke med Cheerleding som har varit stor del i hennes liv å det är väl fortfarande men är hon tränare nu så kankse inte tränar så mycke själv..Hon bor i skellefte som inte är alldeles för långt mellan oss men ändå inte lyckas hälsa på varandra som är väldigt synd!
Men jag älskar henne så mycke och jag är glad att hon kom in i våra liv<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!