Dag 17 - mitt favoritminne

Det finns många underbara minnen!!
Men kom på ett till slut ett minne som Jag Aldrig kommer glömma!
Det är motorveckan 09..Det är ett minne som inte går att glömma..Då var mina kära lulebor och hälsa på Marie,Klotski,Magnus och Helena=) Sen kom våran kära Skelleftebo Evelina också=)
Det var verkligen en sjuk helg!..vi festa torsdag,fredag å lördag...Det var så jäkla kul!!
Jag minns att det regna också på kvällen när man skulle i väg på öl tälten..alla ides inte fara..men det var skit dessamma att de regna vi hade kul ändå...
Det är ett av det underbaraste minnen som finns..å jag var så glad och jag mådde så bra!
Kärlek till er som var med <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!