Dag 6 - Min dag

Min dag började ungifär vid halv tolv då jag steg upp från sängen och satt mig vid datorn:p..Sedan kollade jag lite på tv och fikade frukost..Satt ett bra tag vid tvn och surra med jocke och såg på Rolands..
Började sen diska och sopa köket och toan..Började med att sortera tvätt..
Nötte lite mer dator för sedan att gå ner till tvättstugan och sätta igång tvätten..Nötte mer dator innan jag gick ner och hängde up tvätt och starta nya maskiner..
Duschade och gjorde mig i ordning..Sedan gick både jag och jocke ner till tvätten och hängde upp det sista..
Gick sedan till Anna och Hans..det var sviin kallt ute!!!..Åt en tre rätters middag som var super god!!Anna hon är duktig på laga mat!..Spelade kort och Wii och surra..Det var jätte trevligt=)..skönt och umgås det var så länge sen sist..Så det ska göras om! Skönt och kunna vara med någon för en gång skull!De är så trist och inte ha någon att vara med..
Så nu sitter jag här och fundera på och gå i säng..Huvudvärken börja komma lite smått..
Det var min dag i hel het:p
Sov Gott !


Jag tror kisse längtar till jul:p Han verkligen ligger på julklapparna!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!