God Jul !

Det har varit en härlig dag=)Hade gruppträff först en timme sen blev det luncha med jobbet..och sen vart det möte efter det..denna gång tog chefen upp om bemötande till arbetskamrater i fall det händer nått eller om den inte mår bra..Det var väldiga bra saker och det är bra att dom tar upp om det att vi ska vårna om varandra det är jätte bra=)..men det kändes lite när jag börja tänka på det när det hände med Stig..så fick lite tårar i ögonen och hade svårt för att prata för att säga att jag har fått väldigt bra bemötande..Carola är jätte bäst som verkligen tog hand om mig och såg när jag mådde dåligt så fick jag gå hem..Mina arbetskamrater är verkligen super dom är Guldkorn allihopa<3
Sen var det bara ta vid med kvälls jobbet men jag hade det ganska lugnt så jag flexa hem och det var skönt=)
Och pappa har hunnit ringa två gånger..Så sa han till mig i telen att det är en som verkligen sakna mig och det var brosan..Att han inte var så intressant utan han fråga efter mig..Nå söt bror! Nu vill jag bara hem och krama på han<3
Nu hade jag tänkt packa och sen faktiskt gå och sova..Jag är så uppspelt och på bra humör just nu=)
Tänkte fara ganska tidigt i morgon..
God Jul på er Alla och Massa Kramar från mig !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!