Gott Nytt År !

Denna vecka har gått vääldigt fort tycker jag den bara sprang iväg:p..men har haft en skön vecka:) igår fick jag sluta 10 fatta så skönt=)..Idag har jag sluta tidigare också så har varit på stan och bytt min sport bh som jag fått av svärmor i julklapp..den var lite stor..den var rosa och fin men tyvärr så fanns inte kvar i den färgen så det blev en svart..sen har jag varit på apoteket och köpt plåster till munsår..uch det börja bli blåsor nu..bläää!så köpte jag en rengöringsskum till ansiktet...så var jag sen på bolaget å där rylla de av folk som skulle handla till nyår..jag tänkte köpa skumpa för det känns om det vill man ha på nyår..jag dricker inte sånt så vart svårt och välja vad man skulle ha..men valde en som är rosa..haha..får se hur den smakar:p
Så upptäckte jocke sen att bilen var utan rem i bilen..så det var fort på ok och köpte en ny och stoppa in den...alltid är det nått!..men tur det var nå enkelt fel som gick å lösa annars hade jag blivit galen!
Ska nu packa och sen ska jag lata mig:p
I morgon blir det middag med vänner och sen fira in det nya året tillsammans=) Det kommer bli super!!
Gott Nytt år!!!
Från förra ny året:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!