Lucia

Ja idag är det lucia det är idag man borde äta lussebullar och sjunga lucia sånger:p...Men har som sluta bry mig om lucia..det var bara kul i skolan då man såg lucia och myste:p..jag har varit lucia en gång eller ja tusen gånger när man var liten men bara en gång som jag haft levande ljus på huvudet..det var en upplevelse!Tänk att vara den som alla kollar på å gå först i ledet:p..men det var varmt och massa stearin i håret..Ja det var tider de:p
Idag har jag varit ledig och jag har mått mycke bättre idag=)så har städa och diska och vikt tvätten=))Sen har jag varit ute på promenad var på stan en sväng och kolla på lindex och åhlens..vill ha en ny jacka men hittar ingen jag vill ha..börja som bli lite less på min för den har jag haft sen gymnasiet så det är några år..hehe..å smutsig är han..haha..Hitta i stället leggings som jag vill ha..det var i guld och rosa!men inget jag köpte:p..våga inte det kändes så vågat för dom verkligen syndes men whata man får se ut som man vill så fundera på köpa dom sen nån gång:p
Sen gick jag till dolla och kika runt:p..det var jäkligt kallt i dag 24- men det vara skönt och ut och gå=)
köpte lite grejjer som jag ska skicka iväg..men säger inte vad eller till vem..det märker den personen..hehe..
Jocke jobba till sex idag så det blev middag själv..gjorde ärtsoppa och hårdbröd=)ärtsoppa är för jävla gott!
Sen var det bara sätta på träningskläderna och bege sig och träna=)
Nu tänkte jag försöka tvinga jocke och se hells kitchen med mig=)
Ha en bra lucia kväll=)

Kommentarer
Carrooouw

Sv; Tack så mycket! Din kommentar värmde verkligen! Ja, du ska absolut känna dig nöjd med dig själv, du är jättefin! Dessutom ser du och din karl väldigt kärleksfulla och lyckliga ut i din headerbild, så du har säkerligen all anledning att känna dig nöjd med dig själv! :) Kram!

2010-12-14 @ 23:45:16
URL: http://carrooouw.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!