Sånt som händer

Idag har jag och Anna varit och handla=)..vi ska nämligen äta middag ihop i morgon..ska bli jätte kul=)..Det var länge sen vi umgicks..
Tog micran för jocke kör jettan på jobbet..å snacka om den var kall så det tog ett tag och skrapa rutorna..
När vi sen handlat färdigt och jag skulle backa från parkeringen så såg jag inte jätte bra på bakrutan och plus att vi inte har backspegel den är trasig..sa åt anna och kolla åt hennes håll och jag kolla åt andra..Ja då var det bara och backa jag rulla försiktigt för jag såg inte så bra..Men helt plötsligt står en ny volvo bakom mig som jag backade in i..jag kände inte änns att jag backa på han..fundera på det hade tagit, så stannar och går ut och tänker på att få världens utskällning..men gubben var så glad och världens dialekt och skratta lite och sa "det var tur det vart inget, det är lugnt" så tog jag med handen på hans skärm fram på bilen och kolla nä ingenting bara snö..satt mig i bilen och skulle backa igen...men då hade han bara backa några centimeter så jag kunde inte backa å han stod och vänta..till slut for han förbi..
Det var ju tur att det inte vart nå..det var ju mitt fel men samtidigt så tycker jag om man ser en bil börja backa så kör man inte fram mitt bakom den så den backar in i en..han missbedömde nog gubben och sen att han har hade lite dålig koll på avståndet..
Sitvationen var så sjuk på nå sett..bara helt plötsligt kom en bil mitt bakom ärslet när man håll på backa..borde man inte hålla av stånd och stanna om man ser nån backa?!eller?
Ja men det är sånt som händer..

Idag är det fredag och det händer väl inte så mycke..Det är Idol ikväll som det blir och se=)
Nu ska jag äta mig en blodapelsin och se paradise hotell=)
Se Ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!