10/2

Så mysigt vi hade de igår=)..de var mycke länge sen vi bara två tillsammans låg i soffan och myste..åt winerbröd som är de godaste som finns!å massa godis!..höll hand å bara rådde om varandra..de är presic så jag vill ha de!..jag hoppas de blir fler sådana kvällar=)
vi satt och såg på Riddick som är svin grym film!

Idag så har vi möte på jobbet..lite jobbigt!..men de är bra för då får vi ta upp massa saker som är viktiga!men jag har en sån här lång dag..börjar ett och tar sen kvällspasset!..så de blir inge mys vid tvn ikväll inte..men jag får ändå sova för jobbar kväll i morgon=)så de är himmla skönt!..så nu sitter jag här och är ny duschad och ätit frukost..tänkte göra nå nytta som städa lite grann..

Jag är grymt facinerad av min brors resa som dom gör...jag har varit å läst deras blogg..som jag skrivit tidigare så gjorde han sig illa när dom krocka och fick gå på pencellin och vart sängliggande men nu haltar sig fram..och inte nog med de så har Lisa blivit av med visakortet..jag tror hon fick tillbaka de är eller ett nytt..snacka om otur ändå dom har..nu skulle dom resa till nå ställe i vietam som det finns typ ett disenyworld..snacka kul!jag är så inpad av dom att dom klarar de dom gör..för fatta att resa runt och hitta nya ställen att åka till och hitta dit å sen vara i ett land som ingen kan ett ord engelska..å ska försöka kominisera..de är fan inte lätt!..ni gör de jävligt bra!de är inte alla som skulle klara de dom gör..jag skulle nog bli galen och längta hem efter två veckor typ..
Jag saknar dig Storebror så ofantligt mycke!..jag önskar att jag kunde vara med er nu..jag hade gärna velat resa med dig och lisa..gu så kul jag hade haft de..å jag skulle känna mig så trygg med er båda för ni är så duktiga!..
Känna sig trygg med storebror på sidan om som alltid skulle försvara mig..min STORebror!
Jag hoppas ni får lite mer tur på resan!


Kommentarer
mimmi

http://mimmielsa.blogspot.com/2010/02/alla-hjartans-dagtavling.html

tävling...gulligt spel och massageolja

2010-02-10 @ 19:28:01
URL: http://mimmielsa.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!