20/2

Det var en underbar dag igår=)
Först åt jag Lunch med jobbet å då blev det en inbakad lax med gorgonzolla..hur gott som helst!!..såg hur lyxig som helst!..jag okra inte allt men de är tur man har karlar med sig..hehe..jag tänkte ta en förrät och efterrätt men de vad tur jag orka ju inte...men de var super!
Satt och snacka en stund på jobbet så fick man skjus hem sen..hehe..snacka om lyx!
Sen till middag så vart vi bjuden på tacobuffé på djurparksrestaurangen som var helt okej..inte jätte bra..men var som mätt från lunchen så våga inte proppa i mig för mycke..haha..men de var trevligt!
Sedan vart de tre halvor och en grogg och se hockey och nicke kom hit..såg första perioden som var ganska bra dom ledde ju med 2-1..men sen vart de bara massa snack så vi missa dom två andra perioderna....haha..men vi vet att dom vann..Go Sverige!
det var en toppen dag=)
Idag har jag städa lite och diska
Ikväll blir de Utgång som gäller!


Simba har flytta hemifrån!haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!